Zondag 28 augustus 2016

28 augustus 2016 - Bayonne, Frankrijk

Wat hebben we de afgelopen dagen zoal gedaan of meegemaakt. Zaterdag was de reisdag. In de auto van Lourdes naar de zee.
Prachtig weer onderweg en het was heerlijk om in de auto te zitten en het landschap te zien veranderen. Wat was het warm. De temperatuur liep al vroeg op en s'middags was het hier 39 graden. Echt te warm. Wel heerlijk om dan lang 's avonds buiten te kunnen zitten.
We waren al eerder op de camping als verwacht, hebben wat rondgelopen en werden toen gezien door de eigenaars en we konden al meteen inchecken. Dat was echt heel luxe. Auto uitgepakt en heerlijk zitten chillen. Later nog een verkoelende duik genomen in het zwembad.
Zondagochtend toen we opkwamen was het grijs. Even later begon het te miezeren en af en toe regende het iets harder. Was wel lekker na zo'n warme dag.
In de loop van de ochtend op pad gegaan en richting het strand. Daar was het droog, maar nog wel grauw en grijs. Ook niet echt koud, er waren zelfs mensen in de zee aan het zwemmen! Mooie grote golven, erg mooi om te zien.
Daarna een rondje gereden met de auto in de omgeving, gewoon om te kijken hoe het er hier uitziet.
Daarna lekker zitten lezen op ons overkapte terras. Ook heerlijk.