Dinsdag 23 augustus 2016

24 augustus 2016 - Moissac, Frankrijk

Heerlijk geslapen in onze kleine hotelkamer in Vierzon. Er zit een badkamer in, er past een bed en een stoel in en dan is de kamer vol. Maar heerlijke bedden en een prima airco.

Na een bezoek aan de plaatselijke bakker om wat te eten te kopen voor het ontbijt weer op weg. Snelweg was heel rustig, dus dat was ook fijn. Op een aire in de zon genoten van ons ontbijt.

Prachtige vergezichten vanuit de auto over het heuvelachtige landschap. veel velden waren net geoogst. Enorme pakketten met strobalenus het meeste zal wel graan zijn geweest.

Op zo ongeveer 160 km voor aankomst van de snelweg af en dan over de route national verder. Je komt door  kleine plekjes, grote steden en ziet vanalles moois in de omgeving.

We overnachtten in de buurt van Moissac, prachtige omgeving met veel fruitteelt. Appels, peren, tafeldruiven, nectarine,  perziken en meloenen.

De Chambre d hotes is prachtig gelegen met mooi uitzicht aan alle kanten. Een heerlijk zwembad erbij, grote kamer, prima badkamer, dus wij vermaken ons wel hier!