Maandag 22 augustus 2016

22 augustus 2016 - Vierzon, Frankrijk

Vanochtend op tijd opgestaan en kijk je uit het reem: regen! Dat geeft helemaal geen vakantiegevoel. Toch de restanten wat nog mee moest maar opgezocht en klaargezet en om 08.00 uut zaten we in de auto.

Vakantie is niet echt leuk met de ruitenwissers aan, maar ja, je moet toch maar vetrekken anders gebeurd er niets.

Geen files en het weer werd steeds beter! Lekker! Ons eerste bakje koffie in de zon. Door Belgie via Antwerpen en Brussel, dat is ook weer eens wat anders, richting Frankrijk. Daar wel even stil gestaan voor douane contole, maar we zagen er schijnbaar betrouwbaar genoeg uit om ons meteen door te laten rijden.

Via Parijs, waar het wel erg druk was en we wel file hadden via Orleans naar Vierzon. Prachtig weer. Nu is het zo ongeveer 28 graden en het is heerlijk.

We hebben een prima kamer in een BB hotel, niet groot, maar dat is ook niet nodig. Het bed lijkt lekker, dus als we maar goed kunnen slapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl